chaffing اسلامی انقلاب انقلابی مقاومت بسیج

chaffing: اسلامی انقلاب انقلابی مقاومت بسیج سپاه پاسداران اقتصاد مقاومتی اصفهان سپاه پاسداران

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح اوضاع آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر بحرانی مانند زلزله از ارتقای شاخص‌ها و

مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

عبارات مهم : ایران

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح اوضاع آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر بحرانی مانند زلزله از ارتقای شاخص ها و زیرساخت های پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت مقابله با بحران خبر داد.

احمد صادقی در گفت وگو با ایسنا، راجع به آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر بحران هایی همچون زلزله اظهارکرد: به نظرم هر گاه می خواهیم راجع به آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر زلزله صحبت کنیم تنها دیدن نیمه خالی لیوان اقدام درستی نیست. بلکه باید به نیمه پر و کارها انجام شده است نیز توجه کنیم. به خاص آنکه پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر در کنار تمامی کمبودها و کاستی هایی که در حوزه مدیریت بحران داشته، پیشرفت های قابل توجهی نیز کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت ها و بسترهای مناسب در حوزه مدیریت بحران در پایتخت کشور عزیزمان ایران شکل گرفته هست، گفت: خوشبختانه امروز می توانیم بگوییم اقداماتی در پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است که به الگویی جهت اجرای طرح ها و کارها نرم افزاری و سخت افزاری در سطح ملی تبدیل شده است و در بعضی از موارد مورد توجه مجامع جهانی نیز قرار گرفته است.

مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تشکیل گروه های دوام یا همان «داوطلبان تصویر العمل اضطراری محله» و نیز ایجاد ساختار مدیریت بحران در اماکن عمومی جزء اقداماتی است که در سطح جهانی مورد تحسین قرار گرفته هست، گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با شعار «شهر زیست پذیر و شهروند همکاری پذیر» به همین جهت حرکت کرده و به دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و حتی اقداماتی را انجام داده که دیگر دستگاه ها به عنوان متولی آن را انجام نداده اند.

صادقی اضافه کرد: به عنوان نمونه در بحث نوسازی بافت های فرسوده تنها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران متولی امر نیست ولی ما تسهیلات گسترده ای را در این زمینه به شهروندان ارائه می کنیم. همچنین در حوزه ارتقای ایمنی ساختمان های بلند مرتبه اماکن عمومی و … نیز کارها خوبی انجام شده است است.

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح اوضاع آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر بحرانی مانند زلزله از ارتقای شاخص‌ها و

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تهیه طرح جامع مدیریت بحران، دقیق سازی نقشه گسل ها و قنوات تهران، تدوین شبکه راه های حمل و نقل اضطراری، تدوین پهنه بندی لرزه ای پایتخت کشور عزیزمان ایران و … را از جمله کارها انجام شده است از سوی شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر برشمرد و گفت: هر یک از این کارها چندین زیرمجموعه و بخش دارد و به عنوان مثال تنها در طرح جامع پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 15 پروژه دارای اولویت تعیین شده است که توانمندی آتش نشانی، مقاوم سازی پل ها، ارتقای کیفیت ساخت و ساز، مقاوم سازی ساختمان های عمومی، توسعه ظرفیت های خود امدادی، ارتقای سیستم حمل و نقل اضطراری، مقاوم سازی تأسیسات زیربنایی و … از جمله کارها انجام شده است یا در دست انجام است.

وی با بیان اینکه مسئولیت مدیریت بحران در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ 5 خرداد ماه سال 80 با ابلاغ وزیر کشور وقت به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران واگذار شده است هست، اظهار کرد: همچنین دوره دوم شورای شهر نیز مصوب کرد تا مرکز مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ارتقاء یافته و به شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تبدیل شود.

صادقی با بیان اینکه این شرکت با 14 کارگروه تخصصی و نیز با همکاری بیش از 80 شرکت و نهاد شهری کارها قابل توجهی در حوزه مدیریت بحران انجام داده هست، افزود: البته نقدها و مشکلاتی نیز وجود دارد ولی باید توجه داشت که نمی توان یک شبه راهی 100 ساله را طی کرد و تجربه کشورهای پیشرفته نیز نشان می دهد که آنچه که امروز به آن رسیده اند حاصل چندین دهه کار علمی، تحقیقاتی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری است.

مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

وی راجع به زیرمجموعه های شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز گفت: در حال حاضر هر یک از مناطق 22 گانه پایتخت کشور عزیزمان ایران یک ستاد مدیریت بحران با مسئولیت شهردار منطقه دارند و گروه های 14 گانه در این ستادها نیز نماینده دارد که تحت نظارت شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران فعالیت می کند. علاوه بر آن سوله ها و پایگاه های مدیریت بحران نیز فعال هستند.

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به زمین لرزه ای که سال گذشته پایتخت کشور عزیزمان ایران را تحت تاثیر قرار داد، گفت: در این زمین لرزه شاهد بودیم که بعضی از مردم واکنش‌ها نادرستی از خود نشان دادند. خب تصحیح این تصویر العمل ها و رفتارها یک شبه نخواهد بود؛ بلکه باید با ساختن فرهنگ و آموزش مستمر این رفتارها را اصلاح کرد.

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تشریح اوضاع آمادگی پایتخت کشور عزیزمان ایران در برابر بحرانی مانند زلزله از ارتقای شاخص‌ها و

صادقی از نمایندگان مجلس و همچنین مدیر شرکت صدا و سیما به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و آموزش در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست تا توجه بیشتری به این عنوان داشته باشد.

وی به کارها انجام شده است از سوی شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از 100 پایگاه مدیریت بحران در نقاط متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران احداث کرده است که این آمار در مقایسه با دیگر شهرهای کشور و حتی منطقه قابل توجه هست. علاوه بر آن 10 مجموعه بزرگ اسکان اضطراری در پارک های جنگلی اطراف شهر آینده نگری شده است است و بیش از 2000 مدرسه در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز تحت پوشش آموزش و بازرسی ایمنی قرار گرفته اند.

مدیریت بحران جهت زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران چه اقداماتی کرده است؟

صادقی استقرار شبکه لرزه نگاری و هشدار سریع در نقاط متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و نیز راه اندازی کانکس های تجهیزات امداد و نجات در محلات را از جمله دیگر کارها مدیریت بحران برشمرد و تصریح کرد: بیش از 300 هزار قلم انواع تجهیزات امداد و نجات در پایگاه های مدیریت بحران ذخیره شده است و آمادگی ما در مقایسه با سال های قبل رشد چشمگیری داشته است.

صادقی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ایسنا به دستورالعمل تعیین سطح بحران اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه شرکت مدیریت بحران کشور، بحران در چهار سطح ملی، استانی، منطقه ای و محلی تقسیم می شود؛ ولی با توجه به شرایط خاص شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بحران در این شهر در دو سطح ملی و محلی تقسیم بندی شده است و مبنای تشخیص آن نیز جمعیت تحت تاثیر است و اگر بیش از 150 هزار نفر تحت تاثیر قرار بگیرند سطح بحران ملی خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت محلی بودن سطح اتفاق شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران مدیریت اتفاق را بر عهده خواهد گرفت و در صورتی که مسئله ملی باشد عنوان کتبا از سوی شهردار به وزیر کشور یا مدیر شرکت مدیریت بحران اعلام می شود تا فرماندهی بحران در سطح ملی گزینش شود.

صادقی در عین حال تاکید کرد که میزان تاب آوری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در حد ایده آل نیست و گفت: جهت کم کردن خطرات و آسیب پذیری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به کارها خاص نیاز داریم و با توجه به اینکه در ساختار فیزیکی شهر و پرسشها اجتماعی، اقتصادی و اسناد بالادستی تغییراتی ایجاد شده، امیدواریم طرح جامع مدیریت بحران امسال اجرایی شود.

رئیس شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین با اشاره به لایحه تازه شرکت مدیریت بحران کشور گفت: در این طرح نباید مسائلی چون بازسازی و بازتوانی، آموزش شهروندان، شیوه های پیشگیرانه در کم کردن مخاطرات، تاب آوری و … مغفول بماند و امیدواریم که در این قانون پیشنهادات شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که به شکل مکتوب به نمایندگان مجلس نیز ارائه شده است مورد توجه قرار بگیرد.

واژه های کلیدی: ایران | مدیریت | مدیریت | پیشگیری | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه